کسب و کارمشاغلیوتیوب و آپارات

تبلیغ عجیب شرکت پاک به سبک فیلم قیصر بهروز وثوقی

تبلیغ عجیب و جالب برای شیر پاک با تم فیلم قیصر بهروز وثوقی و ناصر ملک مطیعی – ایده تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای اصناف تهران

من یه مثالی دارم و اینکه حتی یه گنج اگه شناخته شده نباشه، با همه ارزش های مادی که داره، اگه کسی نشناسدش هیچ ارزشی نداره و اهمیت تبلیغات اینجا روشن میشه! روش های مختلف و گوناگونی در زمینه صنعت تبلیغات و بازاریابی وجود داره و سبک های مختلف تبلیغات صد البته نسبت به سن و جنس مخاطب و کشور و زبان و فرهنگ و آداب و رسوم!

اینروزها تلویزیون ایران پر شده از انواع تبلیغات تلویزیون لاکچری که اثربخشیشون هم با آمار قابل بررسی هست، اما یک نوع تبلیغات پیشنهادی برای شرکت شیر پاک طراحی کرده و پیشنهاد دادم که به سبک فیلم فارسی های قدیمی و بطور دقیق فیلم قیصر با بازی تحسین برانگیز بهروز وثوقی ، جمشید مشایخی و زنده یاد ناصر خان ملک مطیعی هست. و به نظرم چنانچه پخش تلویزیونی بشه در بین تبلیغات لاکچری امروز شایستگی متمایزی داره و مورد توجه قرار گرفته، وایرال و ترند خواهد شد و شاهد من هم آمار فروش فیلم فسیل هست که به سبک فیلم های سینمای پیش از انقلاب ساخته شده و گیشه ها رو به آتیش کشیده!

در ابتدا بریم با هم این کلیپ تبلیغاتی برای شرکت لبنیات پاک با شعار پاک یادت نره رو تماشا کنیم:

تبلیغ خلاقانه پیشنهادی برای شرکت لبنیات شیر پاک که از سال 1368 تاکنون فعالیت داره.

بهترین ایده تبلیغات برای شرکن لبنیات پاک

متن پیشنهادی برای شرکت پاک که در دست بررسی این شرکت قرار دارد:

درود به شما جناب مدنی

وقت شما بخیر 

مهدی محمدی دهقانی هستم 

مجموعه ایده های تبلیغاتی برای  بررسی برای شرکت شبر پاک داشتم که پایه همه اونها از ضرب المثل تهرانی گرفته شده که میگه:

این بچه شیر پاک خورده اس…

ویژگی های بارز این کلیپ تبلیغاتی

تم دهه پنجاه و شصت رو داره که این روزها بسیار مورد توجه هست و وایرال میشه.

برای نمونه فیلم فسیل و هر فیلمی که تو حال و هوای قدیم هست پر فروش میشه.

به بیان ساده روی بیننده تاثیر میگذاره که مورد توجه قرار میگیره.

این کلیپ از نظر پخش در صدا و سیما هم مشکلی نداره

و نکته مهم اینکه از اونجا که تفاوت ساختاری با کلیه آگهی های پرزرق و برق  موجود با صدا و سیما داره، به شدت مورد توجه قرار میگیره و در شبکه های اجتماعی وایرال میشه!

در انتهای کلیپ هم دو مورد هست

یکی داغ بنوشید که اشاره ای داره به تبلیغ اون روزها برای نوشابه که می‌نوشت خنک بنوشید! 

و آخر فیلم ها می‌نوشت پایان که من نوشتم آغاز، اما حس میکنم همون پایان خوب باشه.

از این ضرب المثل میشه نسخه های مختلف و تبلیغات سریالی ساخت .

مثلا 

ایده 2: 

لوکیشن

سوپری قدیمی و مرد مسن 

چند تا خانوم میرن برای تحقیقات داماد و به مغازه دار مسن میگن: 

سلام

برای یه امر خیر می خواهیم تحقیقات محلی کنیم. 

به نظر شما آقا کوروش چطور پسریه؟ 

آقا کوروش پسر علی آقا رو میگید؟ 

من سالهاست تو این محل سوپری دارم.

هم‌ خودشو میشناسم و هم پدرشو

این بچه شیر پاک خورده اس

خیالتون تخت تخت… 

شیر پاک 

ایده 3:

در همون فروشگاه بقالی اما چند تا مرد به مغازه دار مسن میگن

سلام

برای تحقیقات محلی برای استخدام یکی از همسایه هاتون مزاحمتون شدم

این  علیرضا چطور پسریه؟

علیرضا پسر حسین آقا رو میگید دیگه؟

بله، درخواست استخدام تو شرکت ما داده بودند، اومدیم برای تحقیقات محلی 

جونم براتون بگه که یه پارچه آقاس

این بچه شیر پاک خورده اس. 

با خیال راحت میتونید بهش اعتماد کنید.

شیر پاک!

چنانچه نظر یا پیشنهادی برای استفاده دارید ممنون میشم بفرمایید 

مهدی محمدی دهقانی

سایت اصناف و راهنمای گردشگری تهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا