اصناف غرب تهران

ایده جدید – بهبود لوگوی شهر فرش

ایده جدید – پیشنهاد بهبود لوگوی شهر فرش از بانک اطلاعاتی مشاغل و اصناف تهران

لوگو شاید مهم ترین عامل موفقیت و رشد یک سازمان از یکسو و همچنین افزایش تعداد مشتریان وفادار اون باشه. البته پشت وفاداری مشتری به لوگو و برند یک عامل مهم دیگه هست و اون کیفیت بالا و خدمات عالی اون برند هست. برای نمونه لوگوی شرکت گوگل رو ببینید که تمام مردم دنیا دوستش دارند و حس خوبی بهش دارند.

البته بسیار مهم هست که لوگوی شرکت و کمپانی از همون ابتدا درست و اصولی طراحی بشه و همه ویژگی ها و اهداف شرکت رو در تمام طول عمرش مدنظر داشته باشه، چون تغییر لو.گو و برند اگه به درستی و پژوهش خیلی زیاد انجام نشه ضربه بزرگی به منافع شرکت وارد می کنه!

ایده جدید – بهبود لوگوی شهر فرش

همه ما تهرانی ها احتمالا شهر فرش shahrfarsh.com رو می شناسیم.شهری که البته اینروزها جدای از فرش، وارد بازار لوازم خانگی و لوازم الکترونیک و کلا لوازم منزل شده.

در این راستا ایده ای برای بهبود لوگوی شرکت شهر فرش داشتم. همونطور که آگاهی دارید لوگوی اصلی شهرفرش این هست که البته من به این صورت تغییرش دادم.

ممنون میشم نظر خودتون رو درباره این تغییر بفرمایید.

ایده جدید – پیشنهاد بهبود لوگوی شهر فرش از بانک اطلاعاتی مشاغل و اصناف تهران

نامه به مدیران شهرفرش

درود به شما.

پرسشی از شما داشتم و اینکه به نظر شما لوگوی شهر فرش اینطور بهتر، زیباتر و خلاصه تر و برانگیزاننده تر نیست؟

آیا به نظر شما اینطور بهتر نیست؟

اگرچه تغییر لوگو بسیار ریسک دارد، اما تغییر در راستای بهبود مستمر یک نیاز حتمی است برای ماندن این رقابت پرشتاب!

با این پیشنهاد لوگوی شما تبدیل به یه معمای خیلی ساده شده که هر کس با دیدنش می تواند آنرا حل کند. و پس از حل آن مغز با پاداش لذت، به فرد جایزه می دهد و این حس لذت به برند شهر فرش منتقل می شود.

و در نهایت چون با تمرکز و دقت کشف شده درنتیجه برند شهر فرش در اذهان ماندگار می شود.

اما در حالت کلی به نظر من هم زیباتر می شود و هم نماد صرفه جوئی و به صرفه بودن خواهد بود!

البته ایده های مکمل دیگری نیز دارم که در صورت تمایل و در گام های بعدی ارسال خواهد شد.

بانک اطلاعاتی مشاغل و اصناف تهران

www.Y22.ir

خروج از نسخه موبایل