غرب تهرانمنطقه 2 تهران

پارک ژوراسیک در غرب تهران – پارک دایناسورها

پارک ژوراسیک در غرب تهران – پارک دایناسورها – نشانی پارک ژوراسیک – نقشه پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک در سعادت آباد منطقه دو تهران

شما سفر به گذشته رو دوست دارید یا سفر به آینده؟ خب فعلا ماشین زمان که اختراع نشده و کرم چاله و سیاه چاله و اینا فعلا در حد تعریف هست تا عمل. در گذشته هم که فقط همون افرادی که در گذشته بودند و الان درگذشتند می تونستند دایناسورها رو ببینند و تا پیش از رشد فناوری فقط با خیال و بستن چشم ها می شد دایناسورها رو دید تا به امروز که با واقعیت مجازی و البته ترکیب فناوری و هنر میشه در پارک ژوراسیک غرب تهران ینی همین سعادت آباد خودمون دایناسورها رو به واقعی ترین شکل خودش تماشا کرد و لذت برد و خلاقیت کودکان .و نوجوانان خودمون رو افزایش داد.

در واقع با خرید بلیت پارک ژوراسیک تهران و سفر به این نقطه به میلیون ها سال پیش سفر خواهید کرد. به همون زمانی که دایناسورها پادشاه زمین بودند و نه شیر و انسان! اما بر پایه برخی پژوهش ها شهاب سنگ ها نسلشون رو نابود کرد! اما پارک ژوراسیک تهران این فرصت رو برای همه فراهم کرده تا دوباره این موجودات گولاخ!!! رو بتونید دوباره تماشا کنید بدون اینکه به شما آسیبی برسونند!

پارک ژوراسیک تهران یا همون پارک دایناسورهای متحرک یک مجموعه تفریحی آموزشی با 30 هزار متر مربع مساحت است مجسمه های متحرک از انواع دایناسورهای پیش از تاریخ در اندازه طبیعی! در اون وجود داره و صدای هر دایناسور هم قابل شنیدن هست. یعنی شما در یک پارک خانوادگی به همراه بچه های عزیزتون می تونید لحظات خوشی رو در این پارک معروف تهران سپری کنید و یه تخم بزرگ دایناسور هم مشاهده کنید و تازه ببینید دایناسورهای نر هم چه جراتی داشتند!

تازه در کنار هر دایناسور هم اطلاعات کامل اون از جمله نام علمی اون، چی می خورده چی می پوشیده با کیا می گشته، سبک زندگیش و …. نوشته شده!

تخفیف پارک ژوراسیک

با یه سرچ توی گوگل و تخفیف پارک ژوراسیک می تونید از سایت تخفیفان یا سایت نت برگ تخفیف پارک ژوراسیک رو پیدا کنید و با توجه به تایم خودتون به این جاذبه گردشگری و توریستی شهر تهران سفر داشته باشید.

نظرات مردم درباره پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک

تعداد زیادی از مردم کد تخفیف پارک ژوراسیک تهران رو خریداری کردند و البته برخی از اونها رضایت کافی رو نداشتند که البته بهبود مستمر یکی از نیازهای اساسی هر مجموعه تفریحی و تجاری و گردشگری هست.

نشانی پارک ژوراسیک تهران

آدرس پارک ژوراسیک تهران: محله سعادت آباد(منطقه2 تهران) ، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

زمان بازدید هم از 9:30 صبح تا 9:30 شب

رفتن به پارک ژوراسیک تهران با مترو

رفتن به پارک ژوراسیک تهران با مترو تهران - مترو میدان صنعت در شهرک غرب تهران  - با تاکسی به میدان بهرود
رفتن به پارک ژوراسیک تهران با مترو تهران – مترو میدان صنعت در شهرک غرب تهران – با تاکسی به میدان بهرود
  • چنانچه با مترو قصد مراجعه به پارک ژوراسیک تهران رو دارید مترو میدان صنعت در شهرک غرب نزدیک ترین مترو به پارک ژوراسیک تهران هست که از میدان صنعت با اتوبوس یا تاکسی می تونید به میدان بهرود رفته و از میدان بهرود 5 دقیقه پیاده روی تا پارک ژوراسیک تهران راه باقی هست.

البته چنانچه با خوردوی شخصی قصد سفر به این جاذبه گردشگری تهران رو دارید می تونید از پارکینگ اختصاصی این مجموعه استفاده کنید.

بهتون خوش بگذره و اوقات خوبی داشته باشید.

لطفا یادتون نره تجربیات سفرتون رو از فرم پایین همین صفحه و یا از پیج اینستاگرام غرب تهران به اشتراک بگذارید و فیلمهاتون رو برای ما دایرکت کنید

www.Instagram.com/y22.ir

جاذبه های گردشگری تهران

در نزدیکی این منطقه هتل اسپیناس پالاس و همچنین شهرک بام تهران قرار داره که ویوی بسیار عالی به تهران و دارای ویوی زیبا به طلوع و غروب خورشید هست.

بانک اطلاعات اصناف و راهنمای گردشگری طهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا