مشاغلمنطقه22یوتیوب و آپارات

دلیل ترافیک در منطقه 22 تهران چیست؟

دلیل ترافیک در قطب گردشگری پایتخت یعنی منطقه 22 تهران چیست؟ ترافیک در میدان اتریش و دریاچه چیتگر

از چند دهه قبل که در طرح تفصیلی شهر تهران این منطقه که امروزه منطقه 22 می نامیم به عنوان قطب گردشگری تهران تعریف شد مشخص بود که منطقه شلوغی خواهد شد، اما موضوع مهم اینکه چرا در راستای این برنامه خیابان های بزرگ برای این منطقه از تهران که به نوعی کمربندی شهر تهران هم به حساب میاد تعریف نشد.

ترافیک در خیابان یاس نهم

برای نمونه خیابان یاس نهم یکی از خیابان های اصلی منطقه 22 تهران برای رفت و امد خودروها هست اما به نسبت ترافیکی که می پذیره گنجایش نداره.

خیابان یاس نهم در بین دو میدان اتریش و میدان دکتر فولادوند قرار داره. میدان دکتر فولادوند یکی از ورودی های اصلی شهرک گلستان و همچنین خروجی به بزرگراه آزادگان و بزرگراه همت هست!

در ویدیوی پایین بیشتر و بهتر درباره این مشکل ترافیکی منطقه 22 صحبت کردم

بهترین زمان سفر به دریاچه چیتگر

اول یه کلیپ خیلی کوتاه و زیبا درباره دریاچه چیتگر ببینیم

شب های جمعه دریاچه چیتگر بسیار شلوغ میشه که استفاده از خدمات تفریحی ، پیدا کردن پارک اتومبیل و خلاصه همه چیز سخت میشه. اگه محدودیت زمانی ندارید پیشنهاد می کنم وسط هفته به ردیاچه چیتگر سفر کنید تا طعم واقعی لذت و آرامش رو بچشید!

ترافیک در خیابان های دریاچه چیتگر

اگه راننده تپسی و اسنپ باشید حتما این مشکل رو همیشه با گوشت و پوستتون لمس کردید وقتی زمانهای خیلی زیادی در انتظار ترافیک خیابان های منتهی به ردیاچه چیتگر هستیدوم

راهنمای گردشگری تهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا