مهارت های زندگی

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران

وام ضروری بازنشستگان کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران

کانون بازنشستگان تهران در خیابان رازی – کمی پایین تر از سفارت ارمنستان – نبش کوچه شیرزاد در محله انقلاب در منطقه 11 تهران هست

یه ساختمون قدیمی که گذاشتن واسه آدمای قدیمی و کردنش کانون بازنشستگان تامین اجتماعی که انگار می دونستن اینجور آدما قد اینجور ساختمونا رو خوب می دونند.

توی خیابون رازی هست که البته مردمی که توی این ساختمون وارد میشن اصلا راضی نیستند، از وضعیت زندگیشون. ساختمون کانون بازنشستگان نبش کوچه شیرزاد هست اما یال و کوپال بازنشسته ها و مستمری بگیراش ریخته از بس گرونی هست و پاسخگوی غول تورم نیست!

راهنمای ثبت نام در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

برای ثبت نام در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در ابتدا باید وب سایت اینترنتی کانون بازنشستگان استان محل زندگی خودتون رو پیدا کنید. برای مثال نشانی وب سایت اینترنتی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان تهران kabta.ir هست که حتی اگه بازنشستگان محترم از کرج و البرز توش ثبت نام کنند، ثبت نام اونها رد میشه!

پرداخت بیمه اقساط برای بازنشستگان تامین اجتماعی

چنانچه شما کارگر بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان تهران هستید و حساب بانک بانک رفاه دارید می تونید خودرو خودتون رو بصورت اقساط با بیمه ایران بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث کنید

شرایط بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای بازنشستگان

  • باید حساب بانک رفاه داشته باشید.
  • اگر شرکت بیمه شما به غیر از بیمه ایران هست برگ سبز بیمه را همراه خود به کانون بازنشستگان بیاورید.
  • اتومبیل باید به نام خود بازنشسته یا افراد درجه یک خانواده مانند پسر – دختر – همسر – پدر و مادر باشد
  • اگر عمر خودروی شما بیش از 13 سال باشد امکان بیمه بدنه خودرو وجود ندارد.
  • شرایط بیمه ثالث : 25% نقد باقیمانده بصورت 5 قسط کسر از حقوق
  • شرایط بیمه بدنه: 30% نقد، باقیمانده 10 قسط بصورت کسر از حقوق
  • خودروهایی که تعویض پلاک انجام دادند، آوردن برگ سبز الزامی می باشد.
  • فعال بودن رمز پویای کارت بانک رفاه بازنشسته محترم الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز: کارت ماشین – گواهینامه – کارت کانون بازنشستگان (فیش حقوقی یا دفترچه بیمه) ، شناسنامه – اصل بیمه نامه سال پیش

مبلغ و شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

در حال حاضر مبلغ وام مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی 12 میلیون تومان است که به ترتیب الویت به مستمری بگیرانی که حقوق آنها کمتر از سایرین است و هیچ بدهی بانکی نداشته و به تازه گی از وام ضروری بازنشستگان استفاده نکرده باشند اعطاء خواهد شد.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می توانند برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی به سایت کانون بازنشستگان استان خود مراجعه نمایند. بیمه شده می تواند همسر و فرزند دختر ازدواج نکرده، مجرد و مطلقه و یا فرزند پسر زیر 18 سال خود را تحت پوشش خود قرار دهد.

آدرس و نشانی کانون بازنشستگان استان تهران

تهران – خیابان انقلاب – پس از چهارراه ولیعصر – خیابان رازی – کمی پایین تر از سفارت ارمنستان – نبش کوچه شیرزاد

تلفن کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

021-66727329

رفاهیات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

رفاهیات کانون بازنشستگان یه چیزی مانند سامانه رزرواسیون سامانه سرای خانه کارگر (استراحتگاه خانه کارگر) می باشد که برای تفریح و گردشگری بازنشستگان محترم می باشد که البته بدلیل همه گیری بیماری کرونا فعلا تعطیل می باشد.

خوب و بد کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران

از خوبیهای کانون بازنشستگان براتون بگم که تا اونجا که ممکن بوده از بازنشسته ها استفاده شده تا پاسخگوی همنوع ها باشن که با صبر و حوصله کارشون رو راه میندازن.

اما از مشکلات کانون که جای اصلاح داره بگم که متاسفانه اصلا تلفن جواب داده نمیشه که با مراجعه حضوری متوجه شدم واقعا مشغله دارند، اما با دیدی هوشمندانه تر، اگه فقط یه حقوق به یک نفر بدن تلفن و چت تو شبکه های اجتماعی جواب بده نه تنها کار خیلی از بازنشسته ها حل میشه، بلکه مشکل ترافیک تهران هم حل میشه، این مشکل عدم پاسخگویی تلفن برای خیلی از اداره های تهران هم هست.

من به یه دانشگاه ! زنگ زدم خانم مسئول خانم پشت تلفن پیش از اینکه به من جواب بده به همکارش گفت کی میشه این تلفن رو قطع کنن خیال ما راحت بشه!

سایت اصناف تهران

www.Y22.ir

‫5/5 ‫(1 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا