مشاغل

طراحی سایت وکیل رایگان – طراحی سایت رایگان برای وکالت

نیاز به وکیل فوری – طراحی سایت وکیل رایگان – طراحی سایت رایگان برای وکالت با خدمات سئو و افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل

یک پیشنهاد عالی برای یک وکیل خوب در تهران

تخصص چندین ساله من طراحی سایت و خدمات سئو هست. حالا سئو چیه؟

به بیان ساده اینروزها هر کسی هر نیازی که داره توی گوگل Google.com جستجو می کنه و چون نیاز به اون محصول یا سرویس داره در نتیجه احتمال اینکه تبدیل به مشتری بشه بسیار بالاست. به این خاطر هست که سئو بیشتر از تبلیغات وکیل در هر رسانه دیگه ارزشمندتره.

برای نمونه توی گوگل جستجو کنید: بانک اصناف تهران و همین سایت که من مدیر اون هستم یعنی Y22.ir رو ببینید که کجای گوگل هست.

طراحی سایت رایگان برای وکلا

آیا دوست دارید یک سایت حرفه ای بصورت رایگان و مهم تر از اون با انجام خدمات افزایش رتبه سایت در گوگل داشته باشید؟ یکسال پشتیبانی رایگان و 100 محتوا؟

چرا پیشنهاد طراحی سایت برای وکلا؟

به دلیل مشکل حقوقی که یک کلاهبردار به اسم همسر ایجاد کرده. وکیل داره و با دروغ هایی که به وکیل گفته موفق میشه، اما خب مدارکی دارم به آسانی متهم میشه، اما بدون وکیل نمی تونم! اما داستان چیه؟ بخشی از داستان با کلیک روی متن پایین:

همه چیز درباره قانون حق حبس

از اونجا که اون کلاهبردار یا دوستانش اینجا میان، اطلاعات کاملی نمی تونم بدم.

حالا در جستجوی یک وکیل خوب هستم تا بتونه با مدارکی که دارم و قطعا محکوم میشه، عدالت رو برای این خانم روشن کنه!

ویژگیهای بسته طراحی سایت و سئو

خلاصه پیشنهاد من اینه بهترین کاری رو ممکنه و در تخصصم هست تا مبلغ 100 میلیون تومان برای شما انجام خواهم داد و این صد میلیون میشه دستمزد وکالت شما . یعنی هیچکدوم پولی رو پرداخت نمی کنیم (تهاتر)

یک سایت حرفه ای با استانداردهای سئوی گوگل – یکسال پشتیبانی رایگان – یکسال هاست رایگان – دامین رایگان 4 ساله

شرایط طراحی سایت حقوقی وکالت برای وکلا

با توجه به اینکه پرونده من در زمینه خانواده می باشد و سایر شرایط، نیاز دارم که وکیل محترم دارای شرایط ذیل باشد:

وکیل پایه یک دادگستری

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

دفتر وکیل در تهران باشد

دارای تجربه کافی و سابقه پرونده های موفق

وکیل آقا و متاهل

طراحی سایت وکیل و انجام خدمات سئو برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل برای وکلا
طراحی سایت وکیل و انجام خدمات سئو برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل برای وکلا

شرایط قرارداد و همکاری

من با مدارکی که دارم مطمئنم حق با منه و دادگاه هم به من رای خواهد داد. مدارک رو به شما نشون میدم، همون اول بررسی می کنید و اگه پاسختون این بود که با وجود این مدارک حتما پیروز میشی قرارداد نوشته خواهد شد. در واقع با احترام عرض کنم شرط این طراحی سایت با این کیفیت بالا به قیمت برد شما هست. لطفا توجه داشته باشید منظور من برد به هر قیمتی نیست، با مدارک کاملا روشنی که دارم پیروز میشم، بلکه منظورم من انتخاب وکیل خوب و خبره هست . چون وکیلی که تخصص نداشته باشه و پرونده رو قبول کنه یا یه وکیل آماتور باشه و بخاطر چندرغاز بره با اون کلاهبردارها تبانی کنه به راحتی مدارک من خواهد سوخت!

پس با کمال احترام در پایان قرارداد این بند نوشته خواهد شد: در صورت عدم برد هر یک از پرونده های وکیل محترم، این قرارداد اعتباری ندارد!

و مطمئن باشید اگه برنده بشید و حق من رو از این کلاهبردارها بگیرید بهترین سایت ممکنه رو در راستای تخصصم برای شما انجام خواهم داد و یک پیج اختصاصی در همین سایت بصورت دائم ایجاد کرده و به سایت شما لینک خواهم داد که تاثیر دوچندان برای رشد سایت شما در نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت!

تماس درباره پرونده حقوقی

چنانچه شرایط بالا رو دارید لطفا با واتس اپ من تماس حاصل فرمایید تا پس از اعتماد دوجانبه همکاری رو شروع کنیم.

خب شاید بگید پس شماره واتس اپ شما کو. در واقع این صفحه فقط برای وکلایی که من تماس خواهم گرفت ارسال خواهد شد، چون ممکنه اون کلاهبردارها این صفحه رو ببینند وکیل نیابتی !!! بفرستند!

اهمیت سایت برای وکلای محترم

چرا یک وب سایت اینترنتی برای موفقیت وکیل مهم است؟

اجاره بدید پاسخ این پرسش مهم رو با یک مثال عملی توضیح بدم.

بواسطه طمع بی پایان همسر نامحترم من توی دادگاه ها آواره شدم و خب تجربیات مهمی هم بدست آوردم. یکی از این تجحربیات این هست که حتما شما هم دیدید که دم مجتمع های قضائی افرادی هستند که وکیل معرفی می کنند و برای انتخاب وکیل خوب مشاوره میدن. اما یقینا درصد موفقیت این شیوه بازاریابی قدیمی بسیار کم هست. چرا؟ چون ویزیتور جلوی افراد رو میگیره و می خواد محصولی رو که توی ذهنشون نیست بهشون معرفی کنه. این کار در ذهن اون فرد یعنی مزاحمت یعنی گرفتن وقت و… تازه وکیل رو نمیشناسه و اون فرد احتمالا کسی هست که بدلیل اعتماد بی جا به فرد مقابل ضربه خورده و زیان دیده پس سخت اعتماد میکنه. مخصوصا اگه طرفش وکیل باشه و نیاز به یک وکیل خوب داره. پس اول تحقیق می کنه

بهترین تبلیغات برای وکیل

و اینترنت بهترین منبع برای جستجوی و انتخاب وکیل خوب هست. و اول توانائی ها و نمونه کارهای موفق شما و سپس هنر طراح و سئوکار هست که اطلاعات رو طوری بر اساس واقعیت چیدمان کنه که بازدیدکننده و خواننده تبدیل به مشتری بشه!

در واقع در نهایت این مشتری هست که به سمت شما میاد و اعتماد میکنه بدون اینکه مزاحمش شده باشید!

سایت اصناف و راهنمای گردشگری تهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا