طهران قدیممهارت های زندگییوتیوب و آپارات

جشن یلدا جشن جهانی ایرانیان و فارسی زبانان جهان

جشن شب یلدا جشن جهانی ایرانیان و فارسی زبانان جهان از تهران تا تورنتو کانادا – کوالالامپور تا ترکیه

یلدا فقط یک جشن نیست، بلکه یک هدیه کهن است که از راه دور و درازی بنام جاده فرهنگ ایرانی به دست ما رسیده. این هدیه از بسیاری از خظرات به سلامت گذشته و از تمام شهرهای ایران از تبریز و کرمان و تهران و حتی آمریکا و تورنتو و تاجیکستان و کانادا و خلاصه هر کشوری که سرزمین اصلی آنها ایران بزرگ بود و یا بواسطه فرهنگ غنی ایرانی کشورشان رشد کرده، این جشن را پاس می دارند. زیرا جشنی است که از دل آن مهربانی و دورهمی های احساسی و یک دنیا خاطرات زیبا بر می خیزد و به دل می رود.

در این راستا سایت راهنمای گردشگری تهران یک هدیه ارزشمند برای شما دارد و ان کلیپ یلدا است که مخصوصا برای ایرانیان خارج کشور که در جستجوی کودکی گمشده خود در کوچه پس کوچه های تهران قدیم هستند و حتی گوگل مپ هم نمی تواند این حس را بدهد!

پیشنهاد می کنم این کلیپ از تهران قدیم را هم به تماشا بنشینید و نظرتان را هم بفرمایید:

کلیپ تهران قدیم – احساسی و نوستالژیک

همه ما گمشده ای در کوچه پس کوچه های تهران داریم و اون کودکی زیبای ماست… پیشنهاد می کنم کلیپ بالا رو ببینید

جشن یلدا در کانادا

برگزاری جشن شب یلدا در بین ایرانیان کانادا و ایرانیان آمریکا هم اجرا می شود تا با ریشه های خود با سرزمین مادری پیوندی دائمی داشته باشند.

جشن یلدا در ترکیه

ترکیه همسایه ایران و است و بدلیل مرز مشترک با ما برخی از جشن ها و مراسم ها همچون نوروز در این کشور هم برگزار می شود و جشن یلدا هم یکی از آن جشن های زیبائی است که در شهرهای مختلف ترکیه برگزار می شود.

سایت اصناف و راهنمای گردشگری تهران

www.Y22.ir

‫5/5 ‫(1 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا