مهارت های زندگی

دندانپزشکی ارزان در بیمارستان خیریه سید الشهدا

درباره بیمارستان خیریه سیدالشهدا در چهارراه گلوبندک تهران برای دندانپزشکی ارزان – زنان و زایمان – ارتوپدی – رادیولوژی و سونوگرافی و …

چند روز پیش یکی از مسئولان خبر خوش داد و گفت که به زودی خدمات دندانپزشکی هم جزو خدمات بیمه سلامت قرار می گیریه، اما خبر رو که خوندم متوجه شدم نوشته خدمات دندانپزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی سایر خدمات دندانپزشکی زیر پوشش بیمه قرار خواهد گرفت و ناخودگاه یکی از انگشتای دستم تیک عصبی گرفت و صاف شد!

و یعنی اینکه حالا حالاها در عمل بیمه دندانپزشکی به معنای واقعی نداریم و کماکان باید در جستجوی خدمات دندانپزشکی ارزان بگردیم و گوگل رو زیر و رو کنیم با کلید واژه ایمپلنت ارزان !

و گفتم من هم تجربه ام رو در خدمت دوستان گرامی قرار بدم و کوشش کردم در معرفی این درمانگاه خیریه که البته الان دیگه سالهاست بیمارستان خیریه شده حواسم به کلاهبردارهایی که در قالب خیریه سر مردم رو شیره می مالند نباشه!

دوستانی که تجربه استفاده از خدمات این بیمارستان رو دارند چه خوب و چه بد بگن لطفا

بیمارستان خیریه سیدالشهدا در گلوبندک

از خیلی قدیم ها که بیمارستان نبود، بلکه درمانگاه خیریه بود و مردم اسم اون رو خیریه عرب ها می شناسنش و بیشتر شهرتش هم بدلیل خدمات دندانپزشکی با قیمت و کیفیت مناسب ارائه دادنه. انواع خدمات از کشیدن دندان – عصب کشی – روکش – پر کردن دندان و عکس کامل از دندان در این مرکز دندانپزشکی ارائه میشه. البته عکس سه بعدی دندان رو خیلی جاها نداره حتی بیمارستان میلاد.

خدمات دندانپزشکی بیمارستان میلاد

بخش دندانپزشکی بیمارستان میلاد در طبقه دوم این بیمارستان هست و بدون آسانسور می تونید به بخش دندانپزشکی برید.

خدمات دندانپزشکی رایگان در بیمارستان میلاد تهران

اگه دندون شما جرمگیری نیاز داره یا پر کردن سطحی می خواهید در بخش دندانپزشکی بیمارستان میلاد رایگان انجام میشه. همچنین رادیولوژی و عکس دندان رایگان هست که اگه کار بیشتری برای دندوناتون می خواهید پیشنهاد می کنم در میلاد از عکس دندوناتون عکس بگیرید و ببرید مطب دندانپزشکی یا بیمارستان های دندانپزشکی خصوصی که هزینه کمتری بپردازید.

جراحی لثه رایگان

همچنین جراحی لثه که برای سلامت دندان بسیار مهم هست هر ده سال یکبار در بیمارستان میلاد و با بیمه تامین اجتماعی رایگان هست.

آدرس سایت و تلفن بیمارستان خیریه سیدالشهدا

برای دریافت اطلاعات کامل تر درباره این بیمارستان خیریه و همچنین دریافت تلفن بیمارستان و نشانی و نشانی وب سایت لطفا روی لینک پایین کلیک کنید:

نشانی بیمارستان خیریه سیدالشهدا در گلوبندک

تجربه شما از خدمات دندانپزشکی در بیمارستان سیدالشهدا و یا بخش دندانپزشکی بیمارستان میلاد چی هست؟

بانک اطلاعات اصناف تهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا