مشاغلمهارت های زندگی

آسان ترین راه استعلام سابقه بیمه

آموزش بهترین و آسان ترین روش استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی با کد دستوری در گوشی موبایل در سایت اصناف تهران

سابقه بیمه یکی از مهم ترین مواردی هست که یک کارگر، کارمند و یا هر فردی که در هر جایی مشغول به کار و فعالیت هست باید به اون اهمیت بسیار بالایی بده.

به بیان دیگه هر انسانی چند مرحله زندگی داره که کودکی و پیری سخت ترین مراحل زندگی انسان هستند که نیاز به نگهداری و مراقب زیادی هست که هزینه های نگهداری از دارو تا درمان واقعا هر روز داره گرون تر از روز پیش میشه و پوشش بیمه ای بسیار مهم هست.

حالا یک مرد خانواده یا زن سرپرست خانوار که هزار برابر مظلوم تر از مرد هست در این جامعه مرد سالار باید حواسش به خانواده باشه. چون در خونواده اون فرزند به دنیا میاد و پدر و مادر مسن داره. حالا پدر و مادر خودش و یا پدر و مادر همسرش. دوران سالخوردگی خودش و همسرش هم که جدا و همه اینها فقط یک نکته مهم اتکایی داره و اون سابقه بیمه هست!

استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی

با اینکه بیمه در ایران خیلی قدیمی هست و اولین شرکت بیمه ینی بیمه ایران در سال 1314 تاسیس شد، اما در گذشته روش استعلام بیمه تامین اجتماعی خیلی سخت بود و این برای کارگر و مشاغل آزاد بسیار مشکل بود تا بصورت حضوری برن و سابقه شون رو بپرسن و همین امر موجب می شد که متاسفانه برخی از کارفرماها در واریز حق بیمه بسیار کوتاهی کنند و دیواری هم کوتاه تر از دیوار کارگر و کارمند پیدا نمی شد و خدا میدونه در این بین چند هزار سال سابقه بیمه دود شد و هوا رفت…

اما الان با گرفتن یک کد دستوری به آسون ترین شکل ممکن می تونید از سابقه بیمه تون آگاه بشید که اتفاقا نیاز هم به داشتن گوشی موبایل اندرویدی و آیفونی هم نداره!

کد دستوری استعلام سابقه بیمه

تنها کافیه که کد ستاره چهار مربع رو بگیرید و تماس رو بزنید

بعدش شماره سه ینی تامین اجتماعی رو بزنید و بعد با توجه به فهرست چیزی که مورد نیازتون هست رو انتخاب کنید.

البته با همین کد ستاره چهار مربع می تونید استعلام بهزیستی رو هم بگیرید.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشه.

چرا سابقه بیمه مهمه؟

یه بار یه مستند از زندگی ایرانی خارج کشور دیدم که بسیار ثروتمند بود و میرفت در کافه ها و قمارخانه های لاس وگاس شرط بندیهای بسیار زیاد می کرد، اما این چرخ و فلک که هیچ چیزش معلوم نمیشه کاری کرد که در تهران کارتن خواب شد!

خب تصور کنید اگه بیمه بود و بیمه داشت، مطمئن بود که اگه تمام ثروتش رو از دست بده

اگه تمام پولش رو بدزدند، باز میدونه اول ماه یه حقوق دائمی داره!

شما اگه سابقه 10 سال پرداخت بیمه رو داشته باشید، حداقل برای ده روز ماه رو حقوق و مستمری بگیری خواهید داشت. اگه سابقه بیمه تون هفت سال هست با تعامل با شرکت بیمه و پرداخت باقیمونده تا ده سال می تونید بازنشسته بشید و حقوق ده روز از ماه رو دریافت کنید. پس لطفا جدی بگیرید!

پرداخت بیمه اختیاری و بیمه خویش فرما

اگه هم می خواهید بیمه اختیاری پرداخت کنید روی متن بالا کلیک کنید توش توضیح دادم باید چکار کنید

مرتبط با موضوع:

مقایسه و خرید انواع بیمه با تخفیف ویژه در تهران و سراسر ایران

خدمات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران

چنانچه در جستجوی دریافت اطلاعات کامل درباره وام ضروری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستید و یا می خواهید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه رو در بیمه ایران اقساطی پرداخت کنید و یا به سفر ارزون قیمت برید و یا درباره بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان اطلاعات کسب کنید و بطور کلی درباره خدمات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاعات داشته باشید روی متن بالا و یا عکس پایین کلیک کنید.

وام ضروری بازنشستگان کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران
وام ضروری بازنشستگان کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران

سایت اصناف تهران

www.Y22.ir

‫4/5 ‫(1 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا