دیجی کالا بهتر از اسنپ!

معرفی یک اپلیکیشن از دیجی کالا که می تواند بهتر از اسنپ باشد! اسنپ مارکت – سوپر مارکت – اسنپ فود – نانوایی
همونطور که می دونیم اسنپ Snapp! یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در بازار اینترنتی ایران هست که بدلیل تنوع و گستردگی خدماتش باید گفت که یک سوپراپلیکیشن هست که نیازهای چندگانه شما از خرید – تفریح – درمان و حتی اسباب کشی پوشش میده. اما خب داستان این هست که دنیای رقابت بسیار سخت و فشرده هست و به این خاطر شرکتها جدای از ارائه خدمات کامل و به روز به مشتری باید حواسشون به رقبای تازه وارد بازار هم باشه. چون خیلی از شرکتها رو دیدیم که با ورود یه سرویس جدید با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر، کسب و کارشون از رونق افتاد و حتی مجبور به جمع اوری بیزنسشون شدند!
و این داستان برای سامانه اسنپ هم میتونه درست باشه اگه تمامی سامانه از بخش طراحی و کدنویسی اپ تا بخش بازاریابی به بهبود مستمر اهمیت ندن! در حقیقت اسنپ با همه برتری هایی که داره در برخی نقاط ضعف عمده ای داره و این به معنای یک مشکل بزرگ نیست، چون هیچ سامانه ای بی عیب نیست!
اشکال بزرگ اپلیکیشن اسنپ!
همه ما می دونیم که اسنپ با ارائه اپلیکیشن در زمینه تاکسی اینترنتی و خودرو به شهرت رسید و سپس بخش های دیگه رو اضافه کرد که بیشتر اونها نیاز به استفاده از سرویس حمل و نقل اسنپ داره. به همین خاطر به نظر من هدف استراتژیک اسنپ این شده که در ارائه خدماتش حتما هزینه حمل و نقل لحاظ بشه و این میتونه یه تهدید برای آینده اسنپ و یه فرصت برای رقبا باشه. در یک ویدئوی آموزشی که به تازه گی در یوتیوب و سایت فیلو بارگذاری کردم بیشتر درباره این اشکال شرکت ایده گزین ارتباطات روماک یا نام تجاری اسنپ صحبت کردم و توی اون اپلیکیشن نسبتا جدید دیجی کالا رو که می تونه رقیب سختی برای اسنپ باشه رو معرفی کردم.
رایگان بودن در زمینه حمل و نقل ویژگی بارز این اپلیکیشن دیجی کالا هست!
اسنپ یا دیجی کالا! در یوتیوب
اسنپ یا دیجی کالا در سایت آپارات
چنانچه به عنوان اسنپ راننده در اپلیکیشن اسنپ هستید به زودی راز یه راننده اسنپ که درآمد چند برابری عادی از اسنپ داشت رو براتون آموزش خواهم داد. این صفحه رو ذخیره داشته باشید. چون لینکش رو اینجا قرار خواهم داد.
مقایسه دیجی کالا و اسنپ

خب هر دوش شرکت و اپلیکیشن رو همه ما می شناسیم اما مروری داشته باشیم به خدمات و سرویس هایی که این دو برند ارائه میدن.
درباره فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
دیجیکالا – شرکت نوآوران فنآوازه – بزرگترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در طهران است که روزانه بیش از ۵٬۴ میلیون بازدیدکننده دارد و ۸۵ درصد سهم بازار فروش اینترنتی در ایران را برای خود کردهاست . دیجی کالا یکی از بزرگترین خردهفروشیهای آنلاین در خاورمیانه است. بر پایه آمار منتشر شده در ابتدای سال ۱۴۰۰ در این بستر بیش از ۴ میلیون کالای مختلف توسط ۱۶۰ هزار فروشنده برای فروش عرضه شدهاست و ظرفیت پردازش ۶۰۰ هزار کالا در روز را دارد.
دیجیکالا در تابستان سال ۱۴۰۰ از سرویس جدیدی به نام «دیجیکالا جت» رونمایی کرد. بنا به گفته مدیران دیجیکالا جت در فاز نخست این سرویس، سفارشهای سوپرمارکتی بدون هزینه ارسال در بازه زمانی ۳۰ دقیقهای به خریداران تحویل داده میشود. و تا پایان تابستان سال ۱۴۰۰، تعدادی دیگر از شهرهای ایران مثل طهران، کرج، مشهد و شیراز زیر پوشش این سرویس قرار گرفتهاست و تا پایان سال بیشتر شهرهای بزرگ ایران تحت پوشش قرار خواهد گرفت. در حدود 10 هزار نفر در دیجی کالا مشغول کار هستند.
مدل کسبوکار دیجیکالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خردهفروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعههای دیجیکالا شامل دیجیاستایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجیپی (فینتک)، دیجینِکست (نوآوری)، دیجیکلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجیپلاس، کمدا، پیندو و دیجیاکسپرس هستند.[
درباره اپلیکیشن اسنپ

سوپراپلیکیشن اسنپ در ابتدا با نام «تاکسی یاب» شروع به کار کرد اما بعدا نام ان را به اسنپ تغییر داد. شرکت ایده گزین ارتباطات روماک به جز نرم افزار اسنپ، استارتآپهای بامیلو، اسنپ فود، اسنپ روم، اسنپ تریپ، اسنپ هیت، اسنپ مارکت و اسکانو را نیز مدیریت می کند. شرکت های امتیان و ایرانسل از سهام داران گروه اینترنت ایران هستند. شرکت ایرانسل در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۲۰ میلیون دلار در اسنپ سرمایهگذاری کرد
اسنپ با بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل تمام وقت، نیم میلیون کاربر بهعنوان راننده و ده میلیون کاربر به عنوان مسافر توانسته به یکی از سیستم های حمل و نقل هوشمند در اکثر شهرهای ایران تبدیل شود؛

بانک اطلاعات اصناف و راهنمای گردشگری طهران
www.Y22.ir