تبلیغات
مشاغل

راهنمای انتخاب تابلو و چیدمان ویترین مغازه و فروشگاه

راهنمای انتخاب تابلو و چیدمان ویترین جذاب برای مغازه و فروشگاه در بانک اطلاعات اصناف – تابلو چلنیوم – ویترین زن

افزایش فروش و جذب مشتری هدف اولیه هر کسب و کاری هست. در این راستا به دنبال روش ها و ابزاری هستیم که به این هدف دست پیدا کنیم. انتخاب یک تابلو برای سردرمغازه و همچنین چیدمان یک ویترین جذاب یکی از مهم ترین کارهایی هست که باید انجام بشه. در واقع کار فروشندگی ما از انتخاب یک تابلو زیبا و ویترین جذاب شروع میشه!

به بیان دیگه درسته که کسب و کارها اینترنتی شده، اما برای کسب و کارهایی که نیاز حتمی به مکان فیزیکی دارند کماکان داشتن تابلو و ویترین نیاز حتمی هست.

ویترین مغازه

بعد از تابلو، ویترین مغازه مهم ترین بخش از مغازه شما هست که در نقطه کانونی دید مشتری هست و باید زیباترین تزئین، دیزاین و طراحی رو داشته باشه که مشاوران و طراحان ویترین و ویترین زن های مختلفی هستند که سالهای سال کارشون این هست و ویترین شما رو با ایده های خاص و بر اساس سلیقه و مدلی که مورد نیاز هست از سنتی تا مدرن تزئین و دیزاین می کنند. اگر از ویترین زن استفاده می کنید او را با بخش تبلیغات و بازاریابی یا فروشنده هایتان مرتبط کنید تا بتواند ایده های عملی و نظریات مشتریان را منتقل کند تا طراحی و ویترین جذاب تری طراحی کند.

بانک اطلاعات اصناف و راهنمای گردشگری طهران هم یه ایده جذاب هم برای تزئین و جذابیت ویژه ویترین شما داره که بصورت یک کلیپ در دریاچه چیتگر ساخته که به زودی آماده میشه و در کانال یوتیوب و همچنین کانال آپارات بانک اصناف طهران قرار داده خواهد شد.

تابلوی ارزان یا تابلوی لاکچری

طبیعتا انتخاب یک تابلوی زیبا بسیار اهمیت دارد و یک تابلوی زیبا ارزان نیست. به بیان دیگر برای زیبایی باید هزینه کنید اما نکته بسیار مهم اینکه باید بسیار جستجو کنید و از یک تابلوسازی معتبر تابلو خود را سفارش دهید تا نسبت به هزینه خود یک تابلو زیبا و لاکچری دریافت کنید!

تابلوهای ارزان از مواد چینی درجه سه استفاده شده اند که نه جلوه دارند و مهم تر اینکه در طول زمان هم جلوه خود را از دست می دهند و خطر افتادن و سقوط دارند!

انواع تابلوهای مغازه

تابلو بنری – تابلو کامپوزیت چلنیوم – تابلو ال ای دی LED- تابلو چلنیوم – تابلوی لاسوگاسی – تابلو چوب ترمود – تابلو تیتانیومی – تابلو استیل – وکیومی – تابلو پلکسی – تابلو روان – تابلو نئون

تابلو بنری یک نمونه از تابلو ارزان است که هم هزینه طراحی و مواد اولیه ارزان دارد یک چهارچوب ساده و پارچه از جنس بنر، فلکسی یا استیکر چاپ شده که هم هزینه تعویض ارزان، اما خب اثربخشی و جذب مشتری آن نیز به نسبت یک تابلو لاکچری مشخص است!

تابلوهای چلنیوم کامپوزیت تابلوهای میان رده برای انواع مغازه هستند که قیمت و استفاده بیشتری نسبت به تابلوهای بنری دارند.

تابلوهای چلنیوم تابلو از جنس آلومنیوم با فونت های برجسته هستند که با نورپردازی مناسب جلوه ویژه ای به سردر مغازه شما می دهد.

تابلوهای لاکچری و گران قیمت

اما تابلوهای تیتانیومی – چوب ترمود – تابلوی استیلی- تابلو لاس وگلاسی و تابلو وکیومی جزو تابلوهای گران قیمت و لاکچری بازار تابلوسازی می باشند.

اهمیت نور در تابلو و تابلوسازی

زندگی و حیات از نور شروع شد (انفجار بزرگ) و نگاه انسان همیشه به سمت نور است و به این خاطر بسیار مهم است که در تابلو و سردرمغازه خود از نور مناسب و نه بیش از حد که چشم را بزند استفاده کنید. استفاده درست از نور در تابلو حالتی رویایی و کششی به تابلوی شما داده و باعث جذب مشتری می شود.

راهنمای انتخاب تابلو برای مغازه و کسب و کار

اما چه تابلوئی برای چه کسب و کاری مناسب است؟

یقینا پاسخ به این سوال سخت ترین کار ممکن می باشد و نیاز به حساسیت بالایی دارد! یکبار مدیر تبلیغات و بازاریابی کوکاکولا می خواست یک تبلیغ برای نوشابه کوکاکولا در خاورمیانه بسازد. کلی فکر کرد و تبلیغات تصویری ساخت که نیازی به زبان عربی و فارسی و زبان محلی نداشته باشد و به خیال خودش هم بهترین تبلیغ ممکنه را ساخت و محتوای تصویری تبلیغ هم به این شکل بود که مردی در حال مرگ در بیابان بود که یک نوشابه کوکاکولا را می بیند می خورد، جان می گیرد و راه می افتد.

این تبلیغ بصورت گسترده در خاورمیانه چاپ شد، اما اثر معکوس داشت، پس از بررسی در بخش تحقیقات و توسعه مشخص شد که عکس تبلیغاتی از چپ به راست و بر اساس نوع تفکر مخاطب غربی و نه مخاطب شرقی که نگاهی از راست به چپ دارد چیدمان شده و در نتیجه برداشت مخاطب عرب اینست که مردی سالم در بیابان راه می رود و وقتی نوشابه را می خورد، نیروی جسمانی اش تمام می شود و می میرد!

این مثال را عرض کردم که بگویم انتخاب تابلوی مغازه چقدر مهم است و باید به باورهای محلی، نوع محصول و کالا و خدمات و سرویس دقت کرد تا بتوان یک تابلو اثربخش طراحی کرد!

تابلویی که واقعا متمایز باشد و جذاب ترین تابلویی باشد که در سردرمغازه خود قرار می دهید.

اما بطور کلی کفاشی و مشاغل سیار عموما از تابلوی بنری استفاده می کنند. مشاغل عمومی از تابلوهای چلنیوم و کامپوزیت و اما مشاغلی همچون طلافروشی – صرافی – فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای از تابلوهای لاکچری و تابلو گران قیمتی همچون تابلو تیتانیومی – وکیومی – چوب ترمود – لاس وگاسی و تابلو استیل استفاده می کنند.

اما بطور کلی اگر مغازه و کسب و کار شما در زمینه ارائه خدمات مرتبط با مد روز و مدرن (مثل پوشاک و لوازم آرایشی) است بهتر است در طراحی تابلو سردرمغازه خود از طرح های دارای زاویه تیز و رنگ های تاثیرگذار استفاده کنید، اما اگر می خواهید برای کافی شاپ خود که دارای محیطی آرام است و می خواهید این آرامش را در تابلو مغازه و تابلو کافی شاپ خود نمایش داده و حس انرا به بیننده منتقل کنید باید از طراحی اشکالی استفاده کنید که ظاهری گرد داشته و بدون زاویه هستند. تابلوساز در تابلو فروشگاه اسباب بازی از رنگ های بسیار شاد استفاده می کند.

اما اگر شغل شما کسب و کار خانگی است و یا کسب و کار اینترنتی دارید کار شما بسیار ساده است و می توانید یک بنر و لوگوی دیجیتالی و یا یک تابلوی گرافیکی و تصویر تابلو را برای سردر مغازه اینترنتی خود طراحی کنید که نه باد و باران و نه هیچ چیز دیگر آنرا دچار فرسایش نمی کند!

آژانس های مسافرتی از طیف رنگ آبی و سفید که آرامش دهنده هستند استفاده می کنند. مغازه های لوازم آرایشی از رنگ قرمز و صوتری که نماد لوازم آرایشی هستند.

سادگی در طراحی تابلو مغازه

سادگی در طراحی تابلو تبلیغاتی رمز موفقیت شماست. ساده بودن تابلو تبلیغاتی به معنی آماتور بودن آن نیست، بلکه منظور ما یک تابلو حرفه ای با طرح ساده و نه پیچیده هست. طرح پیچیده مغز بیننده را خسته می کند!

طرح ها و اشکال زیاد، استفاده از رنگ های متضاد و تعداد زیاد رنگ بیننده را دلزده می کند!

تابلو مغازه های سنتی و قدیمی

نکته مهم درباره مغازه هایی که سرقفلی قدیمی دارند و بسیار معتبر هستند اینکه اون تابلو به نوعی برند و اعتبار اون مغازه شده و ارزش اون از تابلوهای مدرن امروزی بسیار بیشتر هست و تعویض اون تابلوی متعبر و قدیمی یک اشتباه بازاریابی استراتژیک در دانش بازاریابی هست!

درباره لوگوی بانک اطلاعات اصناف طهران

درباره Y22.ir بانک اطلاعات اصناف و مشاغل غرب تهران – راهنمای ثبت کسب و کار در سایت جستجوی مشاغل و اصناف غرب تهران
درباره Y22.ir بانک اطلاعات اصناف و مشاغل غرب تهران – راهنمای ثبت کسب و کار در سایت جستجوی مشاغل و اصناف غرب تهران

برای آموزش و راهنمایی کسبه و اصناف چه برای طراحی تابلو و یا بنر و لوگو و برند کسب و کار مقداری از فلسفه انتخاب لوگوی بانک اصناف و راهنمای گردشگری تهران رو خدمت شما عرض می کنیم.

همانطور که مشاهده می فرمایید از نام قدیمی طهران به جای تهران استفاده شده که تاکیدی باشه بر قدمت و تجربه مدیر سایت که بیش از 25 سال تجربه در اینترنت و تجارت الکترونیک هست. از سوی دیگه در ط دسته دار از عکس برج میلاد استفاده شده که نماد مدرن برای تهران امروز هست و ترکیب طهران قدیم و تهران جدید در کسب و کار ینی توجه به هر دو بعد تجربه و دانش روز در بازاریابی اینترنتی!

کلیدواژه ها: تابلو هتل و بیمارستان | تابلو تابلو اکسپرس | تابلو حروف برجسته – تابلو مراکز تجاری – ماکت تبلیغاتی – نمای تجاری | نمای تجاری – تابلو اداری – انواع تابلوهای تبلیغاتی | تابلو راهنما | تابلو بوتیک | تابلو قنادی | تابلو فروشگاه پوشاک | تابلو مغازه کیف و کفش | انواع تابلو شرکت – تابلو طلاسازی | دکوراسیون فروشگاه | تابلو فروشگاه | تابلو جدید | سفارش تابلو | تابلو کارخانه

بانک اطلاعات اصناف و راهنمای گردشگری طهران

www.Y22.ir

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا