شهرزاد شهرداری و تاکسی آنلاین تهران و بلیت الکترونیک مترو
راهنمای آپ شهرزاد اپلیکیشن شهرداری، بلیت الکترونیکی مترو ، اتوبوس و تاکسی برخط

اخبار تهران: راه اندازی تاکسی اینترنتی تهران، بلیت الکترونیکی مترو ، اتوبوس در اپلیکیشن شهرزاد شهرداری تهران
حمل و نقل حتی در در کلانشهرها آسان است اگر از مدیران کارآمد و فناوری روز استفاده شود . نمونه آن استانبول ترکیه که جدای از جمعیت زیاد خود شهروندان ترکیه ای، 30-40 میلیون گردشگر خارجی هم دارد, اما سامانه حمل و نقل آن مثل ساعت کار میکند و البته تنها ترکیه نیست، دبی ، قطر، مالزی، ژاپن، عربستان.
حالا نیویورک و لندن و .. بماند و من تنها کشورهای اسلامی را مثال زدم و اگر ژاپن را گفتم چون یادم آمد قرار بود روزی ایران ژاپن اسلامی شود! و الحق در اخلاق مسلمان تر از ما هستند.
بگذریمو بریم سر خط تاکسی خبر!
سامانه تاکسی اینترنتی تهران در اپ شهرزاد شهرداری تهران
نام شهرزاد که می آید یاد خیلی چیزها می افتیم. قصه های هزار و یک شب و شهرزاد قصه گو، یاد سریال شهرزاد با بازی بسیار زیبای استاد علی نصیریان ، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی و …
اما اینبار شهرزاد ما از شهرداری تهران می آید و گره از کار شهروندان تهرانی راه می اندازد. اپلیکیشن شهرزاد امکان پرداخت الکترونیکی مترو و تاکسی را دارد و سامانه و اپ تهران من جای خود را به اپلیکیشن شهرزاد خواهد داد.
https://web.shahrzaad.city
تاکسی برخط با شهرزاد شهرداری
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از آغازبه کار سامانه تاکسیرانی برخط تهران از شنبه ۶ بهمن خبر داد.
تاکنون ۴۵ هزار دستگاه تاکسی در سامانهی تاکسی آنلاین شهر تهران ثبتنام کردهاند
و رانندگان تاکسی پس از نصب آپ شهرزاد میتوانند مسافرگیری کنند و از سوی دیگر مسافران نیز میتوانند با اپلیکیشن شهرزاد کرایه تاکسی را با اسکن Qrcode کیو آر کد» نصب شده روی شیشه تاکسی پرداخت کنند.
در شهر تهران ۸۰ هزار دستگاه تاکسی در 600 خط و ایستگاه تاکسی فعالیت میکنند
دانلود آپ شهرزاد شهرداری تهران
برای دانلود اپلیکیشن موبایل شهرزاد میتوانید از بازار،مایکت، گوگل پلی و … استفاده کنید
رقیب اسنپ و تپسی
و پرسش مهم اینکه ورود تاکسب اینترنتی شهرداری تهران آیا باعث فضای رقابتی به نفع مشتری خواهد شد یا…
اتوبوس های خسته تهران
مدتها پیش خطوط اتوبوسرانی تهران دچار بی نظمی زشد و زمان انتظار برای سوار شدن به اتوبوس بسیار زیاد شد و حتی سامانه پیامکی و اینترنتی زمان آمدن اتوبوس به ایستگاه در برخی موارد مخصوصا روزهای تعطیل میزد تاخیر در سرویس…
و من در ابتدا فکر کردم این یک تفاهمنامه همکاری نانوشته با اسنپ و توسی ، مکسیم و حتی تیکاپ است تا مسافران از روی ناچاری از اپ های تاکسی های اینترنتی استفاده کنند، آتا کمی بعد دیدم اتوبوس های چین و ماچین رسید که حتی به فکر تابلو برای آنها نبودند که یک برنامه ریزی زاده میخواست تا سالمندان، کم سودان و بیماران چشمی بدلیل سردرگمی اتوبوس های تندرو!!! را از دست ندهند…
اما الان دلیلش را فهمیدم!
و مسئول محترم چشمش را باز کرد و گفت تا این اتوبوس های جدید کی به خطوط اتوبوسرانی پایتخت اضافه شد و ماژیک را برداشت!
اتوبوس شهری خصوصی کی آمد؟
در خبری خواندم: همشهری آنلاین – بر اساس تصمیمات اداره کل حمل و نقل و عمومی، این تغییر مسیر به منظور پیشبرد پروژه میدان فتح و همچنین خطوط خصوصی ۳۸۵، ۳۷۴، ۳۷۵ و ۴۱۳ اعمال میشود.
لازم به ذکر است در این تغییر، مسافت برگشت با افزایش ۲۳۵۰ متر مواجه خواهد شد و اتوبوسها باید تا دوربرگردان مقابل بیمارستان شریعت رضوی ادامه مسیر دهند.
قانونخصوصی و قانون عمومی
چند مدت پیش که سوار اتوبوس شدم و پذیرنده کارت بلیت اتوبوس کار نمیکرد و پول نقد نداشتم، اما رفتار نه چندان مودبانه راننده اتوبوس شرکت واحد را که دیدم به راننده گفتم مگر بر پایه قانون شورای شهر مصوب نشده که اگر هر اتوبوسی به هر دلیل امکان پرداخت کارت بلیت نداشته باشد نیازی به پرداخت کرایه اتوبوس نیست که فوری گفت اون برای اتوبوس های دولتیه، ما خصوصی هستیم و از دفعه های بعد که مرا در ایستگاه اتوبوس میدید گاز میداد و حتی مسافران را در ایستگاه بعدی پیاده میکرد!
قصه ما به سر رسید کلاغه جاشو به شهرزاد داد!
سایت اخبار تهران
www.y22.ir