غرب تهران

بانک اطلاعات مشاغل غرب تهران

جستجوی کالا و خدمات اصناف و مشاغل غرب تهران در بانک اطلاعات اصناف و مشاغل غرب تهران – رپورتاژ اگهی مشاغل غرب تهران با بهترین قیمت

راه اندازی شغل و کسب و کار مثل قدیم آسون نیست، بلکه نیاز به برنامه ریزی در زمینه تبلیغات و بازاریابی داره. همچنین نگهداری کسب و کارهای قدیمی و معتبر هم چندان آسون نیست و باید با ابزارهای روز تبلیغات و بازاریابی همگام بود تا از بازار بسیار پررقابت کنونی حذف نشد.

نمونه اون تاکسی تلفنی ها بود که با ورود اسنپ و تپسی میشه گفت خیلیاشون حذف شدند و تاکسی هایی که با اونها همکاری می کردند توی اسنپ مشغول به فعالیت شدند. از طرف دیگه سوپرمارکت ها دیگه با ورود مراکز خرید بزرگ و مال ها در حال نابود شدن بودند که اپلیکیشن های بزرگی مانند اسنپ مارکت و دیجی کالا جت و … دارن به احیای سوپر مارکت های محلی کمک بزرگی می کنند.

با این توضیح کوتاه خواستم اهمیت استفاده از بازارهای روز و توجه به بازاریابی اینترنتی رو خدمت شما پیشنهاد کنم!

در این راستا بانک اطلاعات مشاغل و اصناف غرب تهران www.Y22.ir با سالها تجربه در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک با روشی نوین در این زمینه پیشنهادی نو در زمینه تبلیغات برای شما رو داره و اون ایجاد یک یا چند صفحه دائمی (برای سفارش های فعلی دائمی) برای کسب و کار شما هست. حالا می تونید برای برند و کل محصولات و خدمات خودتون در یک صفحه یا برای هر محصول و خدمات یک صفحه جداگانه داشته باشید.

قیمت کارشناسی شده و بسیار مناسب ویژگی بارز پیشنهاد ما به شما هست و نبود دسته بندی و زیر دسته بندی زیاد و خسته کننده ویژگی دیگه آگهی دائمی در سایت بانک مشاغل غرب تهران هستد.

کسب و کار شما توی چه صنفی هست؟ رستوران – تعمیرگاه – صنایع غذایی – آرایشگاه – عطاری – لبنیاتی – گلفروشی – پزشکی و دندانپزشکی – و یا سوپرمارکت در محله های غرب تهران؟

پیشنهاد می کنم یک صفحه دائمی بصورت رپورتاژ آگهی در سایت www.Y22.ir داشته باشید.

تعرفه تبلیغات در بانک مشاغل غرب تهران

چنانچه پرسشی باشه در خدمت شما هستیم.

پیشنهاد می کنیم پیج اینستاگرام بانک اطلاعات مشاغل غرب تهران رو هم سر بزنید و فالو داشته باشید.

پیج اینستاگرام بانک مشاغل غرب تهران

www.Instagram.com/y22.ir/

چون علاوه بر نکات مهم بازاریابی که باعث افزایش پاخور مغازه و فروش شما خواهد شد…، سر هر 50 پست که بشه یه پست تخفیف دار یا پست جایزه دار قرار خواهیم داد.

بانک اطلاعات اصناف و مشاغل غرب تهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا