
داستان نیازمندیهای تهران از همشهری و ایستگاه تا سایت شیپور و سایت نیازمندیهای دیوار در اصناف تهران
تا همین چندسال پیش دادزدن دم مغازه برای جلب نظر مشتری و بعدش چاپ تراکت و پخش و چسبوندن به در و دیوار محله یکی از مهم ترین روش های تبلیغات و بازاریابی در ایران بود.
پس از اون ارسال پیامک انبوه یک روش بهتر برای تبلیغات محلی بود و کمی گذشته روزنامه همشهری بخش نیازمندیهای همشهری رو به بازار تبلیغات و بازاریابی ایران ارائه داد که برای سالهای سال یکی از بهترین نیازمندیهای تهران بود و همه افراد چه برای درج آگغی و چه برای پیدا کردن نیازمندیهای خودشون روزنامه همشهری رو سفارش میدادند.
پس از اون کمکم یه روش جدید تر به بازار تبلیغات ایران اومد. و اون سایت اینترنتی ایستگاه بود.
و چون روش نچئی بود و بهترین و تنها سایت تبلیغاتی ایران بود همه مردم وارد ایستگاه تبلیغات شدند و برای سالهای سال یکی از بهترین سایت نیازمندیهای کشور رود.
تا اینکه سایت دیوار اومد!
و بعدش شیپور
و الان همه ایران از کوچکترین محله در دورترین استان ایران می تونه در سایت دیوار درج آگهی رایگان داشته باشه.
و در تمام سالها چه ایستگاه و چه دیوار سایتهای زیادی اومدن که کپی کاری دیوار و ایستگاه رو بکنند، اما نتوانستند….
اما توی این سالها بخش نیازمندیهای همشهری دو تا آپ یا به روز کرد ، یکی بهبود سئوی سایت اینترنتی نیازمندیهای همشهری بود
که اگر توی گوگل کلیدواژه نیازمندیهای تهران. و جستجوکنید سارا همشهری بالاتر از سارا دیوار در رتبه اول نتایج جستجوی گوگل هست
و دومی و ورود به تبلیغات محیطی مترو تهران بود که باعث شد نه تنها از چرخه رقابت حذف نشه، بلکه رشد خوبی هم داشته باشه.
و در پایان به نظر شما در حال حاضر
بهترین روش تبلیغات و بازاریابی محصول و خدمات در بازار ایران چیه؟
و سایت راهنمای اصناف تهران که همین مقاله رو ارائه داده چقدر میتونه در رشد کسب و کار شما موثر باشه!؟
تنها با 800 تومن یکسال آگهی در سراسر تهران داشته باش.
سفارش
سایت اصناف و راهنمای گردشگری تهران
www.Y22.ir