دسته‌بندی نشده

اسنپ و تپسی از گوگل پلی حذف شدند

اپلیکیشن های اندروید اسنپ، اسنپ فود و اسنپ مارکت – تپسی و سه پیام‌رسان داخلی «سروش»، «بله» و «آی‌گپ» از گوگل پلی حذف شدند

سایت اینترنتی «دیجیاتو» اعلام کرد که این 7 اپلیکیشن ایرانی عصر روز 24 آبان و ظهر 25 آبان از لیست گوگل پلی Google Play حذف شدند.

دیجیاتو گزارش داده که نه تنها این اپلیکیشن ها از لیست فروشگاه گوگل حذف شده اند، بلکه نام کاربری این اپ ها هم از لیست Google Play پاک شده است و حال باید دید که دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران است یا دلیل دیگر دارد. زیرا چند مدت پیش گوگل در نوتیفیکیشن و هشداری به کاربران ایرانی Google Play اعلام کرد که اپلیکیشن روبیکا یک اپ مضر برای موبایل کاربران است و آنرا از گوشی خود پاک کنند!

به روز شده: در پیگیری تازه دیجیاتو عنوان شده که ریپورت و کاهش رتبه ایرانیان برای این اپلیکیشن ها باعث شده که گوگل این اپ ها را از گوگل پلی حذف نماید.

از سوی دیگر نزدیک به دو ماه است که پلتفرم گوگل پلی در ایران فیلتر است و اینچنین شد که کاربران ایرانی هم از داخل فیلتر و هم از خارج تحریم شدند!

حال سوال اینست که اگر دلیل حذف این اپلیکیشن های ایرانی تحریم های آمریکا است، پس چرا دیگر اپ های ایرانی در گوگل پلی فعال هستند؟

چند مدت پیش تر نیز کمپانی گوگل شرکت چینی هوآوی را بدلیل معامله با ایران تحریم کرده بود و دسترسی گوشی های هوآوی به گوگل پلی ناممکن شد.

دانلود اسنپ و تپسی

حال پرسش اینست که پس از حذف اپلیکیشن این دو تاکسی اینترنتی برای دانلود اسنپ و تپسی باید چه کرد؟

در واقع سایت اسنپ و تپسی امکانات دیگری از جمله دانلود مستقیم و دانلود از کافه بازار، سیب اپ و آی اپس

بانک اطلاعات اصناف و راهنمای گردشگری طهران

www.Y22.ir

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا