کبابی حسینی سابق!
تبلیغ جالب تابلو یه کبابی – چلوکبابی حسینی – حسینی سابق! یه استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی خوب برای جذب مشتری
جلب توجه مردم به تابلو مغازه اولین راز موفقیته و در گام بعدی یه حس خوب دادن به بازدیدکننده هست و این نخستین گام برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری هست!
حالا یه چلوکبابی تبلیغ جالبی رو روی تابلو مغازه اش گذاشته که نه تنها باعث جلب توجه عابران گذری اطراف مغازه اش شده، بلکه توی اینترنت و توئیتر سابق و ایکس X فعلی وایرال شده.
همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید روی تابلو چلوکبابی با نئون نوشته شده چلوکبابی حسینی و زیرش با رنگ سبز نوشته شده حسینی سابق!
به نظر شما چرا؟
به نظر شما دلیلش برای این تابلو طنز و ایجاد احساس خوب در بازدیدکننده چیه؟
آیا صاحب چلوکبابی پیشین برادر یا پدر یا اعضای خانواده اش بوده؟
یا هر دو شخصیت فعلی و سابق خودش هست و منظورش اینه من آدم دیگه ای شدم!
در واقع این چلوکبابی بدون پرداخت هزینه های هنگفت تبلیغات و بازاریابی چند تا کار مهم ایجاد کرده
1- جلب توجه کرده 2- با ایجاد سوال ذهن رو درگیر برند و تابلو تبلیغاتی کرده. 3- وقتی بیننده به پاسخ میرسه یه لبخند زیبا روی لبانش نقش می بنده و اینکه این استراتژی تبلیغاتی ساده اما بسیار اثربخش به بالاترین میزان اثربخشی خودش دست پیدا کرده و تازه در اینترنت هم وایرال شده.
اگه می خواهید شما هم به بیشترین هدف تبلیغاتی خودتون برسید پیشنهاد می کنم یه پیج دائمی در سایت اصناف تهران داشته باشید. اطلاعات بیشتر…
بهترین تبلیغ برای رستوران
استراتژی تبلیغات و بازاریابی شما برای جذب مشتری رستوران چی هست؟
در ویدیوی پایین یه روش تبلیغاتی اثربخش دیگه رو معرفی کردم که با آی پی غیر ایرانی باید تماشا کنید.
توضیحات خیلی مهم ویدیوی بالا رو با کلیک روی متن پایین بخونید حتما!
ویدیو به زودی قرار داده خواهد شد
سایت اصناف و راهنمای گردشگری تهران
www.Y22.ir