جهانمهارت های زندگی

تور زمینی وان از تهران

راهنمای سفر زمینی به وان ترکیه – تور زمینی وان از تهران – رستوران – لوازم آرایشی – پوشاک، دارو و هتل در شهر وان

اخبار تهران – سفر خارجی مزایای بسیار زیادی داره، از جمله آشنائی با فرهنگ های گوناگون و جاذبه های گردشگری کشورهای گوناگون دنیا. اما بهترین تاثیر یک سفر خارجی به نظر من تغییر روحیه و شادابی بیشتر بدلیل تغییر نگاه هست. میگن هر جا بری آسمون یه رنگه که این ضرب المثل در جای خودش خوبه، اما یقینا در سفر خارجی کاربرد درستی نداره، چون به قول آگوستین زندگی مثل یه کتابه و تا وقتی سفر نکرده باشی تنها یک صفحه از کتاب زندگی رو باز کردی.

وان، ارزان ترین سفر خارجی برای ایرانیان

اما خب بدلیل کاهش انفجاری ارزش پول ملی سفر خارجی مانند همه کالاهای وارداتی و حتی کالاهای داخلی برای ایرانیان بسیار گران شد و توانائی سفر خارجی دوردست برای بسیاری از ایرانیان ساکن طبقه وسط و حتی خانواده های مرفه ایرانی، دور از دسترس و رویا شد. اما خب هنوز نیمه فرصتی برای یک سفر خارجی خوب داریم و آن سفر به وان ترکیه می باشد.

چرا سفر به وان ترکیه؟

به خیلی از دلایل سفر به وان گزینه بهتری برای ایرانیان است که برخی از آنها را با هم مرور می کنیم:

نزدیک ترین شهر در کشور خارجی * ارتباط با جهان بدون تحریم * نزدیکی فرهنگی و مذهبی ایران و ترکیه Turkıye * ارزش لیر ترکیه نسبت به ارزهای جهانی – امکان سفر زمینی و…

ترکیه کشور هم مرز و همسایه ایران است که با جهان بدون تحریم در تبادل است و این یعنی اینکه می توانیم جنس های خوب خارجی را با قیمت مناسب مخصوصا در زمان تخفیف و حراج فصلی خریداری کنیم.

برند حلال در ترکیه

ترکیه همانند ایران یک کشور اسلامی بوده و برند حلال در رستوران های این کشور برای مسلمانان وجود دارد و شما با خیال راحت می توانید انواع غذاهای ملی و سنتی ترکیه را بصورت حلال نوش جان کنید.

بسیاری از ایرانیان آذری زبان هستند و از آنجا که زبان ترکی استانبولی نزدیکی بسیار زیادی به زبان آذری ایرانی دارد از این رو ارتباط که نقش مهمی در استفاده بهینه و پربار از سفر خارجی دارد بسیار آسان تر است.

راه های سفر به وان ترکیه

شما می توانید از راه زمینی و دریایی و هوایی و قطار به وان ترکیه بروید .

سفر زمینی ارزان به ترکیه - وان ترکیه
سفر ارزان و زمینی با اتوبوس به شهر وان ترکیه

سفر به وان با خودرو شخصی – سفر به وان با اتوبوس – سفر به وان با قطار – سفر به وان با هوایپما (غیر مستقیم)

برای سفر زمینی به وان با خودرو شخصی باید پلاک خودرو و گواهینامه رانندگی خود را بین المللی کنید . همه وسایل سفر از جمله غذا و زنجیر چرخ و پوشاک گرم و پاسپورت را برداشته و بزنید به دل جاده. لب مرز ایران می توانید ماشین خود را در پارکینگ های مختلفی که وجود دارد پارک کرده و با ون به وان بروید و یا اینکه با خودرو شخصی تا هتل خود در وان سفر کنید.

راهنمای رزرو هتل در وان

اگر با تور به وان سفر می کنید رزرو هتل هم در قالب تور می باشد و به نسبت بودجه خود می توانید یک تور مناسب با هزینه خوب رزرو کنید. اگر نظر من را بخواهید هتل فقط جای خواب نیمه شب است و بس و باقی زمان ها باید شهر وان را دید و گشت و در خیابان هایش قدم زد و از غذاهای خیابانی خورد و لذت سفر و لذت زندگی را حس کرد. به قول معروف میلیون ها سال وقت برای خوابیدن داریم.

منظورم اینست که یک هتل ارزان قیمت هم برای استراحت کافی است!

اجاره خانه ارزان در وان

اما اگر می خواهید با خودروشخصی به وان سفر کنید در هنگام رزرو هتل مطمئن باشید که پارکینگ رایگان دارد.

اینترنت وای فای رایگان در اتاق – صبحانه رایگان – صندوق هتلی یا همان سیف باکس Safe Box از موارد مهم رزرو هتل می باشد و صد البته در یک هتل آپارتمان امکان پخت غذا در هتل وجود دارد و از آنجا که هر انسانی دست کم سه وعده غذای اصلی می خورد به همین خاطر هزینه غذا در وان و در سفر خارجی بخشی عمده ای از هزینه سفر را شامل می شود که طبیعتا با پخت و پز در هتل آپارتمان می توان هزینه سفر را کاهش داد.

بهترین سایت درباره وان www.TR90.ir

چنانچه مایل هستید اطلاعات بهتر و تخصصی تر درباره شهر وان -غذاهای اصیل ترکیه ای و مراکز خرید شهر وان داشته باشید پیشنهاد می کنم روی متن درشت بالا کلیک کنید!

قطب گردشگری پایتخت و راهنمای سفر به وان

همانطور که میدانید منطقه 22 تهران به عنوان قطب گردشگری پایتخت یعنی تهران تعریف شده و چنانچه در جستجوی اطلاعات بیشتری درباره شهر وان هستید پیشنهاد می کنم روی متن پایین کلیک کنید:

راهنمای کوتاه درباره سفر به وان

راهنمای سفر ارزان به وان

در اینجا یک خلاصه کوتاه اما بسیار مهم درباره سفر ارزان به وان را با هم مرور می کنیم. لازم به گفتن است که این پیشنهاد فقط مختص سفر مجردی است. زیرا اگر همسر و فرزند دارید اصلا این راه پیشنهاد نمی شود، اما مجرد که باشید نه تنها سختی ندارد، بلکه لذت سفر هم زیاد می شود.

برای سفر ارزان به وان ترکیه می توانید با اتوبوس به تبریز رفته و از آنجا به خوی بروید. در خوی و پس از گذشتن از مرز، ون های ترکیه ای با مبلغ مناسبی شما را به شهر وان می رسانند که می توانید خودتان به هتل ها و هاستل های شهر وان سر زده و کار رزرو هتل را انجام دهید، اما یک هشدار بسیار مهم اینکه شاید رزرو هتل بصورت حضوری سخت و دشوار باشد و اگر در فصل تعطیلات ایران و خارج باشید تمام هتل ها پر شده باشد و در خیابان بمانید. اما راه دیگر سفر ارزان به وان اینکه از تور لحظه آخری وان استفاده کنید.

تور لحظه آخری وان چیست؟

ایرانیان زیادی به شهر وان سفر می کنند و به همین خاطر آژانس های گردشگری زیادی هم تورهای زمینی وان را برگزار می کنند و این یعنی رقابت برای جذب مسافر و گردشگر ایرانی برای سفر به وان. به همین خاطر ممکن است نتوانند تا زمان و تاریخ سفر و تور ظرفیت خود را تکمیل کنند. زیرا آنها از پیش تر و سر تاریخ های مشخص اتوبوس و هتل را بصورت چارتری رزرو کرده و اگر نتوانند مسافر لازم را تکمیل کنند اگر خالی هم برود باید پول اتوبوس و هتل را بپردازد. از همین رو آژانس های گردشگری تور لحظه آخری وان را با قیمت ها و تخفیف ویژه ارائه می کنند.

اما لازمه سفر با تور لحظه آخری اینست که چمدان خود را کامل بسته و آماده باشید و اگر هم شغل اداری و غیر اداری دارید که باید سر کار باشید، مطمئن باشید که به شما مرخصی خواهند داد! اعتبار پاسپورت هم که سر جای خودش

سفرنامه وان – سوغاتی وان

تجربیات سفر مهم ترین و با ارزان ترین دارائی انسان می باشد که در زندگی کمک زیادی به هر انسان می کند و ما با سفرنامه نویسی این تجربیات ارزاشمند را در اختیار دیگران قرار می دهیم که اولین نتیجه سفرنامه نویسی ماندگاری آن در ذهن خودمان می باشد. پس اگر شما هم تجربه سفر به وان را دارید از فرم پایین همین صفحه تجربه کوتاه خود را در قالب یک سفرنامه کوتاه برای ما بفرستید تا بنام خودتان در سایت راهنمای گردشگری تهران درج شود. نکات مهمی که در یک سفرنامه مهم است اینکه فرصت ها و تهدیدهای سفر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای مثال کدام رستوران وان غذای خوب و ارزانی میداد. از کجای وان می توان لباس و پوشاک با کیفیت اما ارزان و با تخفیف ویژه پیدا کرد. کدام کافی شاپ قهوه ترک خوب ارائه می دهد و در سفر به وان مراقب چه چیزهایی باشیم؟ لیر ترکیه ببریم یا دلار و از کجا تهیه کنیم و سایر موارد

همچنین برای ما بنویسید که چه چیزهای ارزان اما با کیفیت مناسبی پیدا کردید تا برای سوغاتی از شهر وان برای عزیزان خود هدیه بیاورید.

پس هم اکنون لذت سفر خود را به اشتراک بگذارید

سایت راهنمای گردشگری تهران

www.Y22.ir

‫5/5 ‫(2 نظر)

www.Y22.ir

درج تبلیغات کلیه مشاغل پزشکی | حمل و نقل | تفریح-گردش-ورزش | غذا و نوشیدنی | صنعت و تجارت | علمی-فرهنگی-هنری | پوشاک و مد | آرایشی و بهداشتی در بانک اصناف تهران از منطقه یک تا منطقه 22 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا